برف فعلاً باطل شد.....

واقعاً دیگه اینجوری شو ندیده بودم.به یک باره در عرض 24 ساعت همه چیز عوض شد.شوکه شدم به خدا.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

حماد
ساعت23:17---26 بهمن 1393
تی سر فیده
پاسخ: سلام.ممنونم.بوس


hamed
ساعت21:28---26 بهمن 1393
salam
vaaaaaa in chie cheghad bad shod ke taghir kard !!!!
پاسخ:سلام حامد.متاسفم.ببخش منو.امروز جلوی همکارامم تابلو شدم.


<
ساعت21:24---26 بهمن 1393
شوخی کردم ناراحت نشو
یکشنبه روزسردوبرفی روخواهیم داشت
ازماگفتن بود
پاسخ:آره میدونم.کانتره 526 واسه برفه رشت کافیه.ببینیم چی میشه حالا.اصلاً اعصاب معصاب ندارم.


ریحانه
ساعت20:37---26 بهمن 1393
سلام داداش سجاد خسته نباشین چراخودتونو ناراحت میکنین خودتون اول سایتتون نوشتین شمافقط پیش بینی میکنین بقیه دست خداست پس مطمئن باشین خدانخواسته وگرنه حتما برف میومد شماهمیشه پیش بینیتون درست بوده وهست وخواهدبود.
پاسخ: سلام.ممنونم ازشما.محبتت دارید.چی بگم.شما لطف دارید.بازم مرسی


هانیه
ساعت13:55---26 بهمن 1393
سلام داداش سجاد یعنی چی برف باطل شد شوخیه یاجدیه??
پاسخ:سلام.شوخی چیه هانیه خانوم.اعصابم خورده به خدا.ای لعنت به این موج که با احساسات آدم بازی میکنه.دقیقه 90 هسته سردش ضعیف شد.شاید شنبه یکشنبه شله برفی اومد.اونم از الان داره تغییر میکنه.اصلاً دیگه برف نیاد خیلی بهتره.


>
ساعت13:25---26 بهمن 1393
پیش بینی رو کی ف کردی
موج دوم بارش شنبه یه شنبه به مامیرسه
ازماگفتن بود
پاسخ: واسه خودت میبری میدوزی یا.چی رو حال کردم.حق داری.من از شما معذرت میخوام.حالا بگو هوای سیزده بدر چجوری هستش؟واقعاً که.چی بگم.


مهدي
ساعت13:02---26 بهمن 1393
من تورو مي كشم دايي اينو بدون تواز همين حالامردي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:, | 10:31 | نویسنده : سید سجاد حاتم زاده |